Stinanylén
Aktiv medlem
Det verkar vara svårt för de stora kedjorna att få tag i fler G10. De säger bara att de inte vet när de får in fler. Någon som vet något?
Plusmedlemskap kostar 379 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det verka vara Scandinavian Photo som har handlat upp alla från generalagenten..
De har 100 st i lager!
CyberPhoto och Fotokungen har också i lager ser det ut som...
Är inte insatt i just det här fallet men det verkar vara mer eller mindre vanligt att vissa Canonprylar ibland tar helt slut i Sverige. Det beror antagligen på att det har varit en större åtgång än beräknat och att en ny sändning redan är lastad i en container på någon båt någonstans. Och har Canon inte fått reda på när anländer så är det ju lite svårt att ge besked.Visst finns det att få tag i, men de som har slut på dem kan inte säga när de får in nya. Jag tänker på sådana ställen som MediaMarkt och Elgiganten. Därför undrar jag om någon vet hur det står till hos Canon självt, med tillverkning och distribution.
Är inte insatt i just det här fallet men det verkar vara mer eller mindre vanligt att vissa Canonprylar ibland tar helt slut i Sverige. Det beror antagligen på att det har varit en större åtgång än beräknat och att en ny sändning redan är lastad i en container på någon båt någonstans. Och har Canon inte fått reda på när anländer så är det ju lite svårt att ge besked.
Jag får min nästa vecka, beställd hos www.datasmeden.se i Skåne...