Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Antal pixlar med tamron 90 mm makro
- Trådstartare Daneiz
- Start datum
Sven Blomquist
Aktiv medlem
Pixlarna sitter väl på sensorn och inte i objektivet!!?? Det blir varken fler eller färre beroende på objektivet.
j777
Aktiv medlem
Pixlarna sitter väl på sensorn och inte i objektivet!!?? Det blir varken fler eller färre beroende på objektivet.
Jag gissar att frågeställaren egentligen menar om objektivet tecknar upp en bild som täcker hela sensorn i det kamerahuset eller om det bara räcker till en mindre crop-kamera.
Arne S
Aktiv medlem
Jag tolkar frågan som om den gluggen funkar både till fullformat och mindre sensor ("går till både dx och fx"). Och enligt min uppfattning gör den det. Tror att det framgår i texten på Cyberphotos hemsida, kolla för säkerhets skull.
/Arne
Edit// Så var man 2:a efter namnen Jonas...
/Arne
Edit// Så var man 2:a efter namnen Jonas...
Tonyeagle
Aktiv medlem
Mycket bra
Objektivet i fråga är galant till allehanda sensorformat! Grymt skarpt och med hyfsad byggkvalitet och AF. Använder det till alla nattbilder och dagbilder när brännviden passar. Här är en bild från en av juli månads nattexpeditioner. Det är en ängsringspinnare i porträttpose! Fler bilder på insekter (och fåglar mm) under månadens bilder på www.naturreportage.se . (min hemsida) Fåglarna fotade med annat objektiv- 400/5,6 och 500/4,0 + exte 1,4.
Jo men det stämmer! <jag trodde du hade ett dx och ett fx objektiv!
Men både sensorerna täcks upp!! va bra då behöver jag inte ett till)))
Objektivet i fråga är galant till allehanda sensorformat! Grymt skarpt och med hyfsad byggkvalitet och AF. Använder det till alla nattbilder och dagbilder när brännviden passar. Här är en bild från en av juli månads nattexpeditioner. Det är en ängsringspinnare i porträttpose! Fler bilder på insekter (och fåglar mm) under månadens bilder på www.naturreportage.se . (min hemsida) Fåglarna fotade med annat objektiv- 400/5,6 och 500/4,0 + exte 1,4.
Bilagor