Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

__Skönt Fredagsfoto imorgon 26/2__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Känner för en skön sväng med kameran imorgon med stopp för en god lunch och sedan fortsätta tills ljuset blir sådär perfekt!

Någon som vill hänga på?

//Marcus

Stockholm:

Känner för en skön sväng med kameran imorgon med stopp för en god lunch och sedan fortsätta tills ljuset blir sådär perfekt!

Någon som vill hänga på?

//Marcus

Vilken tid talar du om och var i Stockholm vill du vara? Gamla Stan kanske...? Jag vill men måste forska lite hur länge jag har tid på dan, eller om det blir för tajt. Återkommer i kväll senast typ 20.00

Jacob

Nja.. Vad sägs om att starta vid 11-12 Köra nån timme och sedan äta lunch vid 13 osv..

Kanske kan starta vid Fridhemsplan Västermalmsgallerian

//Marcus

Jag är ledsen, jag skulle ha väntat med att skriva inlägget tills jag visst säkert. Det har tyvärr kört ihop sig och jag kan tyvärr inte i morgon. Om du ibland kan dagtid i veckorna vore det jättetrevligt en annan gång. Jag är alltid ledig dagtid mån-tors samt vissa fredagar, så skriv ett inlägg om du får tid över.

Nästa vecka är dock sportlov och jag har min son här...

Sorry ännu en gång!

Jacob

ANNONS