Annons

Trådlös fjärrkontroll

Produkter
(logga in för att koppla)

Splanky

Aktiv medlem
Behöver bra trådlös fjärrutlösare.
Bra kvalitet utan dålig lödning som många råkat ur för.
Skall funka till d200/d300 samt d700.
Användningsområde i första hand utomhus i varierat väder.

Någon som är nöjd med sin?

Behöver bra trådlös fjärrutlösare.
Bra kvalitet utan dålig lödning som många råkat ur för.
Skall funka till d200/d300 samt d700.
Användningsområde i första hand utomhus i varierat väder.

Någon som är nöjd med sin?
Jag höpte en Phottix Plato när jag körde med min D700 och den funkar kanonbra.
Nu när jag sålde min D700 och köpte en D7000 så passade inte kontakten till den men det gick att bara köpa rätt sladd till D7000 mfl för 69:- så nu passar den igen.
Den går typ 100m så räckvidden är det inge fel på heller.
Den kan jag varmt rekommendera
Finns även den lite billigare Phottix Cleon2 som man klarar sej bra med men då måste man byta hela faderullan när inte kontakten passar om man byter kamera och det blir ju då dyrare.
Kolla på eBay för där är dom jättebilliga samt kafferep.se har dom till rätt bra pris

oj kunde inte låta bli att fastna för det där, varför?
Därför att jag siktar på att ha en D800 till våren/sommaren och när jag sålde min D700 för 3 månader sen så fick jag 16000:- för den begagnad och det får man ju då inte nu och absolut inte när D800 kommer. Sen är jag rätt pryltokig och då blev det givetvis en D7000 att ha tills D800 dyker upp,.

Du kan skicka mellanskillnaden till mig ;-)

;-)

Blir nog tillräckligt dyrt, började surfa runt på EBAY och där fanns en massa MÅSTE HA :)
Men trist att många i UK vägrar skicka till Sverige, fanns lite Manfrottoprylar där till bra pris.
USA ger för stor fraktkostnader eller så går det jämt upp med att handla här när alla pålagor är tillagda.
Vart ju lite skillnad när jag köpte jaggan i Florida :) och vad som stod på kvittot du visade tullen :) :)

ANNONS
Götaplatsens Foto