Annons

Är klar med min första skiva

Produkter
(logga in för att koppla)

LindbergJ

Aktiv medlem
Jag har gjort ett jobb till en kompis som ska vara hennes debut skiva förutom en tidigare singel, ni får gärna tycka till om hur jag skött jobbet, jag har arbetat med projektet ganska så länge iom olika problem som uppstår utan blixt. Jag har arbetat och knåpat ihop allt så ge mig gärna kritik men såga helst inte.

Vad tycker ni? hur skulle den kunna bli bättre? har jag placerat loggor och allt rätt?

http://www.lindbergj.fotosidan.se/viewpf.htm?pfID=299070

Ser helt ok ut säger jag som aldrig har gett mig på något liknande. :)
Lite märkligt att det är samma bild både på fram- och baksida kan tyckas kanske.

Det är lite jobbigt att tolka texten längst ner till höger på baksidan, allt går liksom ihop. Står det "Layout LindbergJ.foto. www.lindbergj.fotosidan.se"?
I så fall kanske du skulle haft mer mellanrum innan "foto" och dessutom stor bokstav. Som det ser ut nu känns det för rörigt.
Kanske så här? "Layout: LindbergJ. Foto: www.linbergj.fotosidan.se"
Förstasidan ser jättebra ut tycker jag. Detta är absolut ingen sågning utan bara hur jag ser på saken. :)

Håller med föregående.. Bra men lite skumt med samma bild, Vad som hade varit klassiskt snyggt tror jag om man hade tagit samma bild som huvudbilden fast utan henne på baksidan, Då hade du inte behövt mjölkat en platta för texten

Men bra bild :D

Jag ska byta bild på framsidan

Håller med föregående.. Bra men lite skumt med samma bild, Vad som hade varit klassiskt snyggt tror jag om man hade tagit samma bild som huvudbilden fast utan henne på baksidan, Då hade du inte behövt mjölkat en platta för texten

Men bra bild :D

Regina vill att jag ska byta framsidan så ska ta tag i det nu :D

ANNONS
Götaplatsens Foto