Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Gatufotogrupp i Göteborg?

Produkter
(logga in för att koppla)

MrKarisma

Aktiv medlem
Hejsan alla gatufotografer i Götet!

Tänkte kolla om det finns nåt intresse för en gatufotogrupp som träffas nån gång i månaden och ge bildkritik och prata gatufoto? (och kaaanske klämma lite på andra gatufotografers utrustning ;))

Haha, det där lät inte alls som det var tänkt :D

Vore kul att köra lite uppgifter och sätta lite press på deltagarna inför nästa träff..

Kan det finnas några som är intresserade kanske? Eller finns det redan en sån grupp?

Mvh: Danne

Vore kul och skulle gärna vara med. Har flyttat till Varberg men jobbar (mest) i Götet och jag älskar gatufoto också.

Finns ju en grupp som träffas på cafe i Göteborg men vet inte om dom har någon speciell inriktning.
Finns också några duktiga göteborgare i gatufotogruppen här på fotosidan.
//Leif

Mycket riktigt, det finns en liten grupp som träffas regelbundet och klämmer på varandras utrustning. Inget stående tema, utan snarare lite rullande där vi besöker allt från parker till någon utställning eller happaning i området.

Jag skulle iofs gärna vara med och gatuplåta lite. Dock låter jag bara utvalda klämma på min utrustning. Höhö..

Underbart! För om jag inte kommer in på Biskops-Arnö i höst så måste jag ju ha något att göra ett år.. Haha :)

ANNONS