Annons

Vad säger Ni om årets största fototävling i Göteborg, Gubbar och Tanter??

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalle_B

Aktiv medlem
hehe... var glada att det är klart allt anant i princip och att det nu är näääääära innan ni få se alla bilder :) iof har jag sett alla bilder redan så jag har ju inte brottom... muahhaaaa
 

Denvitaharen

Aktiv medlem
Själv sitter man och svär över en taskig os skiva, så man sitter utan Windows mitt i natten.
Tur att man bor hemma hos hemma...

/edit
uhm, jag bor hemma, inte hos mamma.
 
Senast ändrad:

J.Weinö

Aktiv medlem
Jag jobbar hela helgen på HiFi-Mässan som går på Arken, måste säga att det är mycket FETA kameror som driver runt därinne, verkar vara gemensamt.
HiFi-Nörd = FoTo-Nörd ;-)

Om någon går på mässan så finns jag hos Supra Cables.
Kanske finns någon med intresse inom HiFi här, vad vet jag.
 

Nikonetha

Aktiv medlem
Här studsar man upp med ett glatt Yipppiii!!.. slänger sig över datorn.. startar upp och loggar in.. men vadå.. inga bilder ännu... Vadan detta..

*stampar lite tjurigt med foten*
 

d-play

Aktiv medlem
Mitt erbjudande om webbplats står kvar om du fortfarande har problem med det. Skicka en zip-fil på msn så lägger jag upp det direkt.
 

Poteta

Aktiv medlem
Kalle, du har mail!
Troligvis jag som har den "känsliga" bilden, om det stämmer har jag bett Kalle ta bort den ur tävlingen. *hukar mig*
 

Nikk

Aktiv medlem
Själv målar jag huset men kan inte hålla mig från att ränna in och ut och trycka F5.
Inga bilder men ..... kanske bra, målat blir det ju :)
 

Ziesta

Aktiv medlem
Oj så många nya inlägg sen jag var inloggad senast... men inga foton.. :-( Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge...

Det var ingen fördelaktig bild på mig förresten som publicerades några sidor bort... Skyller på de få timmarnas sömn.. Det är ju därför jag ska hålla mig BAKOM kameror... *ler*
 
ANNONS