Annons

Vilka aktiviteter kan följas av "addade" vänner?

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Jag märker att jag inte är tillräckligt insatt i vad som gäller när man lägger till vänner. Jag hittar inte tydliga svar på alla mina frågor, därför frågar jag i denna tråd.
Om jag förstått det rätt så kan jag välja att följa vilka kommentarer som en "addad" vän skriver och kanske gästboksinlägg också via min händelselista på "Min sida" ?
Får jag också indikationer på eventuella svar på kommentarer/gästboksinlägg?
Ser jag också vems bilder min "addade" vän tittar på, även när tittandet inte leder till någon kommentar?
Finns det fler sätt/områden som en "addad" vän kan följa aktiviteterna på Fs?

Om det finns någon länk till vad som gäller, skulle jag vara tacksam att få ta del av den. :)
Finns det också uttömande om vilka begränsningar jag aktivt kan göra för egen del eller för den som vill bli "addad" som vän?

/Nonno

Det finns inget skrivet mer än det som står på sidan "Begränsa händelselistan" - men där får du iallafall en hint om vilka händelsetyper som finns.

Bara tittande genererar ej händelser - bara inlägg av olika slag (nya bilder, kommentarer mm), man kan inte se vilka bilder du (och andra) kollar på.

Det finns inget skrivet mer än det som står på sidan "Begränsa händelselistan" - men där får du iallafall en hint om vilka händelsetyper som finns.

Bara tittande genererar ej händelser - bara inlägg av olika slag (nya bilder, kommentarer mm), man kan inte se vilka bilder du (och andra) kollar på.

Tack Christer för snabbt svar. Då vet jag lite mer.
/Nonno

ANNONS
Götaplatsens Foto