Annons

Årets naturfotograf (Terje Hellesø) anklagas för fusk

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har skrattat mig harmynt senaste veckan åt denna soppa... men jag vet fan inte vem jag skrattar åt!?! Terje visar sina fantastiska lodjursbilder och många applåderar... Flashback slaktar Terje och visar upp bevis efter bevis. FS börjar reagera när alla bevis är upplagda... TH har lurat allt och alla och vem är det som står med byxorna i knävecket?.. jag är en simpel amatör som tar kort till familjealbumet. Jag har inte en aning vad jag skrattar åt (men jävligt full börjar jag bli)
 
Har skrattat mig harmynt senaste veckan åt denna soppa... men jag vet fan inte vem jag skrattar åt!?! Terje visar sina fantastiska lodjursbilder och många applåderar... Flashback slaktar Terje och visar upp bevis efter bevis. FS börjar reagera när alla bevis är upplagda... TH har lurat allt och alla och vem är det som står med byxorna i knävecket?.. jag är en simpel amatör som tar kort till familjealbumet. Jag har inte en aning vad jag skrattar åt (men jävligt full börjar jag bli)

Tjusig profilbild. Gillar speciellt toffsarna på öronen, är de äkta?
 
Jag delar inte din bild av en skyddad verkstad.

Fotosidan var väldigt tidiga med att uppmärksamma tveksamheterna kring Terjes bilder eftersom vi tyckte att det fanns substans i kritiken.

Två av våra konkurrenter har inte skrivit en rad om vad som hänt. Kamera & Bild motiverar det så här:


På Fotosidan är det högt i tak. Men vi måste ha vissa spelregler. Våra gemensamma regler säger att vi ska hålla oss till ämnet. Det är viktigt för att det ska vara givande för andra än de som debatterar att läsa igenom forumtrådarna.

Nej det är självklart att du tycker att det är bra som det är. Det är ju "din" sida.