Annons

Du har ej rättigheter att se denna pool/bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Hembygdsfotografen

Aktiv medlem
Detta meddelande får min dotter när hon försöker titta på en bild av sitt barn som finns på Mina Bilder. Såvitt jag vet har jag inte gjort några begränsningar på vilka bilder som får ses av vem.
Hon är inte medlem på Fotosidan utan vill bara titta.

Hur fixar jag detta?

/krister

Via vilken länk?

Ligger den i gruppen Barnbilder? Den gruppen har bestämt att man måste vara inloggad för att kunna kika.

Via vilken länk?

Ligger den i gruppen Barnbilder? Den gruppen har bestämt att man måste vara inloggad för att kunna kika.

Fast om frågeställaren letar upp länken "Direktlänk till bildfil" under just "Mina bilder" så kan han dela med sig av den till den som inte är medlem. Dock syns förstås inget annat än just själva bilden då.

(Frågeställaren har några bilder i "Barn i Farten" så din gissning är nog inte så vågad.)

Edit: Och där försvann bilderna ur den nämnda poolen...

Fast om frågeställaren letar upp länken "Direktlänk till bildfil" under just "Mina bilder" så kan han dela med sig av den till den som inte är medlem. Dock syns förstås inget annat än just själva bilden då.

(Frågeställaren har några bilder i "Barn i Farten" så din gissning är nog inte så vågad.)

Visst, dom ligger i poolen Barn i farten. Har försökt ta bort dom ur poolen så att hon kan komma åt dom.

Tackar för tipsen gör

/krister

Visst, dom ligger i poolen Barn i farten. Har försökt ta bort dom ur poolen så att hon kan komma åt dom.

Tackar för tipsen gör

/krister

Gissar att du gett ut en länk som leder till bilden som den visas i poolen? Om du istället, per bild, klickar på Album: NNNN som listas till höger under bilden så får du den som den visas via dina album - den länken borde inte låsas då på det sättet.

ANNONS
Götaplatsens Foto