afe
Aktiv medlem
Om jag inte minns fel måste man bekräfta via telefon eller sms via det redan registrerade numret. Har man inte tillgång till den telefonen så blir det ju lite knepigt.
Har också för mig att det var så när jag skulle ändra något där.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om jag inte minns fel måste man bekräfta via telefon eller sms via det redan registrerade numret. Har man inte tillgång till den telefonen så blir det ju lite knepigt.
Man kan iofs registrera ett namn med en kontantkortstelefon. Men då krävs nyregistrering och inte förändring på någon annans abbonemang.
Jo det blev ju genast lite bättreRIngde upp igen och då var det upptaget. Efter det svarade han inte. Nu är telefonen avstängd. Har hittat två misstänksamma annonser i Östersund. En på hans namn och en på ett namn som han delat telefonnummer med.
Har någon erfarenhet om försäkringsbolag kan hjälpa en?
Polisanmäl! Polisanmäl!!!
Jag råkade ut för motsvarande sak för 3 år sedan. För någon vecka sedan kom domen mot honom. Han hade bedragit minst 7 personer till och erkände sitt brott
Om jag får tillbaka mina 7500 kr vet jag inte men saken går nu vidare till kronofogden.
Om du är det minsta osäker, ring polisen. Det har säkert andra gjort.
//Ola
Inlägget du svarade på skrevs för nästan två år sedan![]()
Det här forumet är lite annorlunda. Klickar man på senaste inlägg så kommer man till tråden i fråga men första inlägget!Hehe, det såg jag inte hahahaha
Jag gillar den här från Tradera
Visa bilaga 127994
Sicken tur att annonsen är ute igen för att köparen var oseriös, fast jag vet inte om jag litar på en säljare som i annonsen måste framhålla att Telefonen är OLÅST när han säljer en kamera ...
Första gången: Såld till tobbli för 19600 15/12. Kanske inte så billigt men du fick en bra kamera. Du hade ju även tur med Traderablåsaren Leex förra våren då du var tidigt ute och fick leverans.
Andra gången: Såld till bidalite_55 för 15050 den 7/1. Grattis till ännu en god affär på din 3 månaders Tradera karriär. Förhoppningsvis kommer du nu upp i två positiva rekommendationer.
Tredje gången: Såld till anders0073 för 15300 13/1. Grattis anders0073, du reggade dig 2008 men har legat lågt tills du vrålbjöd de sista 40 minuterna på denna kamera, från 5200 tills du vann.
Säljare13 har varken lämnat eller fått någon bedömning i dessa affärer, låt gå att det är för tidigt i den senaste. Men 15000 är väl ett bra pris?
Huvudelen av min text refererar till traderaren som lagt ut sin olåsta kamera igen pga oseriös vinnare, de tre D880 han sålt, priset och "vinnarna". Och inte minst, bristen på omdömmen.
Blixten du fick hade leex alltså köpt på netonet till ett långt högre pris än vad du fick betala till leex för den? OK, tydligare indikation på att det handlade om ett "Ponzi Scheme" går väl knappast att få...
.