Annons

Ser inte kommentaren!

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Nu är det en massa knas överallt......som t.ex. så har jag skrivit en kommentar till en med vacker bild. Han har svarat men jag kan inte läsa hela hans kommentar.....när jag klickar på den så kommer jag bara till hans bild i stor storlek och ser ingenstans kommentaren? Vad är det för knas? Hur ska jag få läsa hela det han skrev till just mig?
Mvh Eva
 

Lintott

Aktiv medlem
Inte svarar någon på detta heller????? Och desutom när jag tittar på min sida under statistiken om t.ex. vilka diskussioner jag startat, så kommer bara en text om att hoppsan vi stötte på ett fel eller nåt sånt???? När ska det bli ordning på detta så man hittar alla sina egna diskussioner t.ex.?
Jag förstår att det tar tid att göra om saker och ting men jag tycker massa saker blivit lite sämre faktiskt.
 

eon

Aktiv medlem
......Och desutom när jag tittar på min sida under statistiken om t.ex. vilka diskussioner jag startat, så kommer bara en text om att hoppsan vi stötte på ett fel eller nåt sånt???? ......
Detta felanmälde jag för två veckor sedan. Har inte hört något ännu. Jag visste dock inte om den funktionen slutat fungera för alla eller för endast några medlemmar.
 

Lintott

Aktiv medlem
Detta felanmälde jag för två veckor sedan. Har inte hört något ännu. Jag visste dock inte om den funktionen slutat fungera för alla eller för endast några medlemmar.
Ja lite knasigt med en massa fel som inte många svarar på. Varför göra om sidorna innan allt är testat och fungerar :(
 
ANNONS