Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fel vid förnyelser?

Produkter
(logga in för att koppla)

BayersMagenta

Ny medlem
Är det något fel med förnyanden just nu? Årets faktura för mig verkar vara en annan form av prenumeration.

Faktura 2025 (dvs nu): 349:-
Faktura 2024: 729:-
Faktura 2023: 679:-

Letar jag genom trådar här så verkar det också förväntas en påminnelse 7 dagar i förväg, men det verkar jag inte ha fått för 2025. Jag kan hitta påminnelsen i mailen för 2024...

Ok? Det är ju lite udda. Håller ni på att byta? Alla andra fakturor har varit Billogram, ink. den förra månaden.

Och enligt

> ... tidsbegränsade prenumeration med Klarna...
> ... löpande prenumerationer så betalar du via Billogram ...

och

> Förlängningar ... Betalas via Klarna eller Billogram.

Men det är faktiskt motstridiga bud på de olika sidorna.

Jag får inte heller någon faktura om jag söker på mailen efter Klarna. Ett mail från er 2025-04-04 om att det bör komma förlängning 2024-05-08, dock ingen indikation på att det är bytt metod.

Sedan notifiering om förlängning 2025-04-08 med "du kommer få faktura via Klarna (om du valt...)", men inget annat i samband med det. Inte uppenbart i den mailen vad som händer om man valt Billogram.

TBH jag kan inte tänka mig att jag har valt Klarna frivilligt, då de verkar direkt oärliga.

------

Anyway, jag har loggat in på Klarna för första gången nu. Dock fortfarande ingen träff. Alla sidor visar tomt. Antar (? ren gissning, finns liksom ingen info här?) att man ska kunna se tidigare fakturor etc?

Se attachments.

Bilagor

• konton.jpg
    konton.jpg
    70.8 KB · Visningar: 2
  • payments.jpg
    payments.jpg
    63.1 KB · Visningar: 2
  • subscriptions.jpg
    subscriptions.jpg
    58.4 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Ja vi förnyar inte alltid med Billogram eftersom de är väldigt dyra och kostsamma (och skapar mer kundsupport). Allt ser korrekt ut när jag kollar på Klarna. Kontot är kopplat mot en @gmail.com. Se bild.

Sen kanske detta inte behöver tas publikt eftersom det finns privata uppgifter som jag behöver maska. Maila till [email protected] så kan vi prata direkt.

Bilagor

• Skärmavbild-2025-04-27-kl.-19.16.51.jpg
    Skärmavbild-2025-04-27-kl.-19.16.51.jpg
    213.1 KB · Visningar: 7
ANNONS
Götaplatsens Foto