Ok? Det är ju lite udda. Håller ni på att byta? Alla andra fakturor har varit Billogram, ink. den förra månaden.
Och enligt
Om du inte vill betala din tidsbegränsade prenumeration med Klarna så väljer du istället Paypal som betalningsmetod. På våra löpande prenumerationer så betalar du via Billogram där du kan koppla på...
whitebalance.zendesk.com
så
> ... tidsbegränsade prenumeration med Klarna...
> ... löpande prenumerationer så betalar du via Billogram ...
och
> Förlängningar ... Betalas via Klarna eller Billogram.
Men det är faktiskt motstridiga bud på de olika sidorna.
Jag får inte heller någon faktura om jag söker på mailen efter Klarna. Ett mail från er 2025-04-04 om att det bör komma förlängning 2024-05-08, dock ingen indikation på att det är bytt metod.
Sedan notifiering om förlängning 2025-04-08 med "du kommer få faktura via Klarna (om du valt...)", men inget annat i samband med det. Inte uppenbart i den mailen vad som händer om man valt Billogram.
TBH jag kan inte tänka mig att jag har valt Klarna frivilligt, då de verkar direkt oärliga.
------
Anyway, jag har loggat in på Klarna för första gången nu. Dock fortfarande ingen träff. Alla sidor visar tomt. Antar (? ren gissning, finns liksom ingen info här?) att man ska kunna se tidigare fakturor etc?
Se attachments.