Annons

Pentax över axeln

holmbo

Aktiv medlem
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.

Edit: Det går inte att lägga in bilder nu. Verkar vara fel i forumfunktionen då fler har samma problem.

//Lars
 

quarc

Aktiv medlem
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.

Edit: Det går inte att lägga in bilder nu. Verkar vara fel i forumfunktionen då fler har samma problem.

//Lars
Man kan ju hävda att det var knappt man kunde lägga in bilder förut heller....men lite tumnaglar gick ju i alla fall :)
 

Kustbo

Aktiv medlem
K5'an anlände samtidigt med snön. Hustrun bestälde igår em (utan min vetskap). Den kom idag!!! Dustin är snabba.

//Lars
HeHe en sådan fru skulle man ha, bara beställer en kalaskamera sådär oförhappandes ;-)

Kanske finns en baktanke med köpet som Du blir varse snart eller är hon så snäll av naturen?! ;-)
 

Lawson

Aktiv medlem
Peter, du har ju haft din K-5 ett tag nu hur tycker du den verkar vara på basiso? När Nikon kom med sin D300 var det ju en del gnylande över att den gamla D200 gav renare bildfiler på basiso.
Man hade alltså offrat lite av kvaliteten på basiso för att vässa den på höga iso.

Micke.
 
ANNONS