Annons

Visa dina konstnärliga naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Midhrafn

Aktiv medlem
Re: Vilken skillnad.......

Ingsan55 skrev:
Så här blir mina mörkerbilder! Kan kanske kallas konst ändå?

Det där ser ju riktigt läckert, tror jag. Pluttformatet på forumbilder gör att jag inte får riktigt grepp om den men tror den skulle vara riktigt läcker i större format men jag tror att jag vågar ge tummen upp för den som konstnärlig naturbild för egen del åtminstone. Allt som är mörkt och suddigt/kaotiskt är konst för mig, svartkonst helt enkelt;-)

MVH/Tommy
 

f16

Aktiv medlem
Med tanle på konstfotopoolens nya selektivas urval kanske det borde startas en "nature Art"-pool.

frivillig?, Janne?
 

mohei

Aktiv medlem
f16 skrev:
Med tanle på konstfotopoolens nya selektivas urval kanske det borde startas en "nature Art"-pool.

frivillig?, Janne?
En sådan pool är en bra ide´. :eek:)
Menar du att Arleklint borde vara poolvärd så går det nog inte så bra då han inte längre är medlem på FS. Han försvann från FS för nåt år sedan.
 

Chano

Aktiv medlem
Ska finnas nån Monica Heinakroon som tydligen ska va lite naturligt konstnärlig har jag hört.
Kanske nån mer vältalig än mig skulle ta och fråga henne.
Själv orkar jag inte då jag är man och har snuva.
Mvh/-Anders
 

skarpedjup

Aktiv medlem
Inte "nature art", det klingar inte konstnärliga naturbilder för mig. Något annat förslag?
Att det bör finnas en annan pool tycker jag dock med! Fram för mer konstnärligt och reflekternade naturfoto.
 

Daniel Cederberg

Aktiv medlem
Mölndals bruk

Igår var jag och fotade på ett av de ballaste fotoställen jag någonsin varit på. Mölndals bruk, det har ju smält och frusit på igen och har blivit ena ruggigt häftiga isskulpturer på vissa ställen. Det är bra fräckt där utan is men nu är det bara helt otroligt! Första här skulle egentligen ses i större version men denna får duga.

Jag kan varmt rekommendera er att åka dit (nu!) om ni har möjlighet, har haft ögat på det där stället hela vintern och nu är det klimax verkligen :)
 

Bilagor

andreasa

Aktiv medlem
ännu mer is

Att gå ner till denna bäck kändes ungefär som att gå in i landet Narnia med all snö, is och frosten på trädgrenarna. denna bild är en dubbelexponering i kameran, kanske inte den mest lyckade men häftigt med all is.
 

Bilagor

ANNONS