Annons

Kurs i utskriftsteknik

Produkter
(logga in för att koppla)

stefohl

Aktiv medlem
Igår genomfördes den första kursen i det samarbete som Fotosidan och Projektor har i digital bildbehandling. Under 4 timmar gick vi igenom hur man skriver ut på en bra bläckstråleskrivare för att få riktigt bra resultat. För mig som kursledare var det en utmaning att under så kort tid trycka in så mycket som möjligt av allt det som man behöver kunna för att få fram bra utskrifter.

Nästa gång ska vi ta upp skärmkalibrering. http://www.fotosidan.se/cldoc/25792.htm har mer info.

Stefan
 
Kursen var mycket givande, tack till arrangörerna! Fyra timmar är kort tid, och det kändes som att tempot var intensivt, men bra anpassat. Bra avvägning mellan teori och praktiska handgrepp. De nya kunskaper som vi kursdeltagare fick, räcker förmodligen bra för att hemma kunna förbättra, eller komma igång med utskrifter på ett bra sätt.

Jag vill verkligen rekommendera denna, och liknande kurser.
 
Hej

Jag var också en av deltagarna. Lärde mig en hel del och tiden "flög iväg", tänk att man kan ha så skoj på en fredag kväll! :)

Väldigt positivt att gruppen var liten och att Stefan tog sig tid att besvara alla våra frågor.

Jag ser fram emot nästa kurs!



Mvh
Anders
 
Hej.
Låter intressant.
Var o när kan man tänka sig att en sån här kurs kan vara aktuell igen?

/Stefan Ljungström
 
ANNONS