Annons

CS3 och CS2 samtidigt?

Produkter
(logga in för att koppla)

BugEyes

Aktiv medlem
Hej,

Jag har laddat ner trial 30 dagar CS3 version men har inte vågat installera den. Har för avsikt att köpa den men vill prova den först.

har en fungerande CS2 installation på datorn och en massa bilder jag håller på att redigera. Är sugen på att installera CS3 men är också rädd för att förstöra min CS2 installation.

Fråga således, kan man intallera CS3 utan att förstöra CS2 installationen?

hej

jag la in min cs3 uppgradering parallellt med min bef cs2.

Dock stuvade den om lite i CS2 mappen, flyttade en del filer till program/gemenwsam ifrån program/adobe/gemensam, bla cameraraw.

Har inte sett nått spök i vart fall.
Fick kopiera en del plugins o actions som vanligt till den nya, den tar inte med det vid uppgraderingen.

Roine

Tack för svaren,

Jag gjorde installationen igår kväll och det gick bra att ha dom samexisterande.

CS3 var ju väldigt lik CS2 så det gick bra att jobba i den direkt, sedan finns det ju nyheter att lära sig.

Camera raw däremot var ju kraftigt uppdaterad och där har jag en hel del att klura ut.

Alla mina favoritactions jag gjort och samlat på mig i CS2 funkade även i den nya så det var en lättnad.

Kommer att köra CS3 från och med nu och dyker inga problem upp innan prövotidens slut så köper jag.

ANNONS
Götaplatsens Foto