Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Älgjakt?
- Trådstartare Forslund
- Start datum
Johan Okker
Aktiv medlem
Fujis Press 400 och Reala kände du tydligen redan.
Plocka med dem och en originalvelvia. Och ett stativ, för att också ha något i axelrem.
Plocka med dem och en originalvelvia. Och ett stativ, för att också ha något i axelrem.
Johan Okker
Aktiv medlem
Portran är trevlig. Har bara plåtat VC och NC. VC:n är helt klart en trevlig film. Däremot tycker jag att den ibland kan vara lite knepig att exponera rätt, kanke har jag bara jobbat för lite med den. Men dagsljusbelysa inomhusmiljöer med starka färger blir härliga med VC:n. Så även växtlighet i släpljuset.
Johan Okker
Aktiv medlem
Men det blir ganska mörkt i skogspartierna. Särskilt när solen väl börjar tröttna för dagen.
Så jobbigt är väl inte stativet? Särskilt om du vinner möjligheten att använda favoritfilmen?
Annars enbensstativ och silvertejp..
Så jobbigt är väl inte stativet? Särskilt om du vinner möjligheten att använda favoritfilmen?
Annars enbensstativ och silvertejp..
Kanadabalsam
Aktiv medlem
ASTIA
Som Fujivän så är ASTIA ett tips från min sida. Skogsmiljö blir väldigt naturtrogen.
Som Fujivän så är ASTIA ett tips från min sida. Skogsmiljö blir väldigt naturtrogen.
Johan Okker
Aktiv medlem
Superian eller realan kanske?
Och så testa en Portra VC eller UC.. =)
Och så testa en Portra VC eller UC.. =)