Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Är min 430 EX trasig?
- Trådstartare Dez
- Start datum
tobias.e
Aktiv medlem
Hej! Jag tror dett är så att att ett av zoom-lägena är auto och de andra är fast inställning. Bläddra igenom zoominställningarna och se om det finsn något som liknar auto. (så är det i alla fall på 580 och 550 EX, har tyvärr min 430 på reparation så kan itne kolla på den).
Sedan är det ju också så att den itnezommar om du har vinklat blixten, men det har du säkert koll på.
Slutligen tror jag att det även kan bero på objektivet: vissa piratobjektiv skickar inte brännvidsinfo till kamera/blixt.
Om allt detta verkar OK och blixten ändå inte zoomar så är min gissning att det troligtvis är fel på den.
Sedan är det ju också så att den itnezommar om du har vinklat blixten, men det har du säkert koll på.
Slutligen tror jag att det även kan bero på objektivet: vissa piratobjektiv skickar inte brännvidsinfo till kamera/blixt.
Om allt detta verkar OK och blixten ändå inte zoomar så är min gissning att det troligtvis är fel på den.