Annons

10 år på Fotosidan!

Produkter
(logga in för att koppla)

Baldwin

Aktiv medlem
I dag upptäckte jag att det är tio-års jubileum för mig här på Fotosidan!

Jag vet, det är högst ointressant för er, men lite kul för mig. Många bilder har det i alla fall blivit under åren som gått, och fler lär det bli.

Tiden flyger iväg!

:-D

Haha, kul!

Upptäckte att jag har 4 dagar kvar till 10 år så David - du hinner fortfarande..... :)

Jag får faktiskt tacka er i denna tråden för att ni gjorde mig uppmärksam på att 10 år är något som bör firas! :)

Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..

Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?

Mv/Gunte..

såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?

Fick också en "present" som 10- åring även om det har gått längre än så, bugar och bockar..

Läste nån gång att medlemsid-nummret berättar när man gick med men har glömt..nån som vet ?

Mv/Gunte..

såg nu att det står ju i inlägget, juni 2001...då kanske 1023 betyder 2001 medlem 023 ?

Du är nr 23. :)

10år för mig också, även om det är nästan 11år.. Men vem fan räknar så noga.. Blev glatt överraskad när jag läste mailen.. :)

ANNONS
Götaplatsens Foto