joakim_hansson
Aktiv medlem
Låter gott det, lurar på ett sånt nämligen till nästa år 
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
froderberg skrev:
25 000 exoneringar är jag redan förbi...
Amatörkörda kommer nog kosta 30 000 och proffsen säljer nog inte än.
FouFoto skrev:
Hur många dagar har du haft din kamera?
FouFoto skrev:
Jag har nu nått 10000 exp. på ett år. Och då tycker jag att jag har tagit mååånga bilder...
froderberg skrev:
För att få besked krävs det att handlaren ringer till Canon och kollar. Det gör nog inte alla databutikerna.
Kameradoktorn och Canon har sagt att jag antagligen kan hämta min 20D idag. Får hoppas att det stämmer.
ZoMbiE skrev:
Hahaha det här börjar likna en väckelserörelse LOL
-Kommer frälsningen idag eller imorrn??
-Vet inte, men när det blir så blir allt bra..
-Ahaa en del säger att den kom redan igår o världen ser fortfarande lika illa ut.
Lugn o fin gott folk, 20D kommer men världen blir inte ett bättre ställe för det![]()
Jessica_ skrev:
Ha ha. Nej, men världen blir inte heller ett bättre ställe om jag får fem 20D med posten. Det är nämligen så många affärer jag har ställt mig på kö hos och vissa skickar genast utan att ringa eller maila. Så det gäller att ha koll - eller att skriva bort sig från några köer, men det sistnämnda kommer jag nog inte att göra.
Herkules) Lennerö (Norrbild skrev:
Finns tillgänglig här uppe i norr from nästa vecka för 13500 kr för huset ...
Med moms. Norr är i Norrbotten, eller närmare bestämmt 500 meter över gränsen från Haparanda, Torneå !
Med moms. Norr är i Norrbotten, eller närmare bestämmt 500 meter över gränsen från Haparanda, Torneå !
Jessica_ skrev:
Det låter ju intressant!
Jag har tittat på affärer med priser runt 14 700:- med moms. Synd att det är en liten bit. Är det en liten lokal fotobutik då?