MWPhoto
Aktiv medlem
Vet att det finns en del diskussioner om detta.
Jag vill hitta en lösning som är tillförlitlig att använda utomhus i solsken. Tänker mig en 550/580 med paraply vid sidan om kameraposition men den canonkabel som finns räcker ju som bekant bara ca 85cm och det känns kort.
Om jag nu kör en ST-E2, kommer det att vara tillförlitligt?
Finns här någon med lite erfarenhet av detta och som kan säga om det är värt att satsa på?
Avståndet mellan kamera och blixt komemr alltså inte att vara mer än ett par tre meter. Hur långt ifrån kommer det att vara en säker lösning?
Jag vill hitta en lösning som är tillförlitlig att använda utomhus i solsken. Tänker mig en 550/580 med paraply vid sidan om kameraposition men den canonkabel som finns räcker ju som bekant bara ca 85cm och det känns kort.
Om jag nu kör en ST-E2, kommer det att vara tillförlitligt?
Finns här någon med lite erfarenhet av detta och som kan säga om det är värt att satsa på?
Avståndet mellan kamera och blixt komemr alltså inte att vara mer än ett par tre meter. Hur långt ifrån kommer det att vara en säker lösning?





