bananskal25
Aktiv medlem
hej, nu har jag varit och köpt mig en Nikon 70-200, helt underbar objektiv hittils. Lekte med den i helgen.
Men jag har en fråga. Alltså den är inte gjord för macrofotografering, men kan man göra om den (med mellanringar) lr vad som helst så att man kan använda den som ett macroobjektiv... nu behöver den inte vara 1:1, men så nära som möjligt....
MVH
Men jag har en fråga. Alltså den är inte gjord för macrofotografering, men kan man göra om den (med mellanringar) lr vad som helst så att man kan använda den som ett macroobjektiv... nu behöver den inte vara 1:1, men så nära som möjligt....
MVH



