Annons

abstrakt bild

Produkter
(logga in för att koppla)

Uffe_Nordholm

Aktiv medlem
Forumet är inte till för att fiska bildkommentarer, det är bildpoolerna till för. Lägg bilden där istället så kanske du får kommentarer.
 

oggeboyn

Avslutat medlemskap
det stod

Forumet är inte till för att fiska bildkommentarer, det är bildpoolerna till för. Lägg bilden där istället så kanske du får kommentarer.
det stod på detta forumet att man kunde lägga upp bilder

och hur ska jag veta vart jag ska publicera bilder

ursäkta så himla mycket då oförskämt
 

Uffe_Nordholm

Aktiv medlem
Jag var onödigt kort, men här kommer en längre förklaring: om alla som vill ha kommentarer till sina bilder lägger dem i forumet kommer forumet att svämma över med bilder vars skapare vill ha kommentarer. Därav att "vi" vill att bilder vars skapare vill ha kommentarer skall läggas i bildpoolerna. På det viset kan man diskutera annat i forumet, och ha bildkritiken på annat ställe.

Med "vi" ovan menar jag de medlemmar som finns på fotosidan, och kanske främst moderatorerna.

Om du har frågor om specifika bilder (typ "Hur har fotografen gjort för att få effekten XX?) tycker jag att det är befogat att lägga bilder i forumdelen (med hänsyn tagen till upphovsrätten), och det verkar vara den rådande uppfattningen bland majoriteten medlemmar.
 

oggeboyn

Avslutat medlemskap
jag förstår inte

Jag var onödigt kort, men här kommer en längre förklaring: om alla som vill ha kommentarer till sina bilder lägger dem i forumet kommer forumet att svämma över med bilder vars skapare vill ha kommentarer. Därav att "vi" vill att bilder vars skapare vill ha kommentarer skall läggas i bildpoolerna. På det viset kan man diskutera annat i forumet, och ha bildkritiken på annat ställe.

Med "vi" ovan menar jag de medlemmar som finns på fotosidan, och kanske främst moderatorerna.

Om du har frågor om specifika bilder (typ "Hur har fotografen gjort för att få effekten XX?) tycker jag att det är befogat att lägga bilder i forumdelen (med hänsyn tagen till upphovsrätten), och det verkar vara den rådande uppfattningen bland majoriteten medlemmar.
vad menar du med bildpoolen

vart hittar jag den

det finns liksom 1000 olika forum delar

hur kan jag enklast hitta den
 

oggeboyn

Avslutat medlemskap
ang bild

Längst upp till höger, med vit text på svart bakgrund, finns orden "Ladda upp". Klicka där så kan du börja med att skapa ett album och sedan ladda upp bilder till det.
tackar för vägledningen

jag trodde bara jag kunde ladda upp en bild

på forumet det var inte meningen o skapa problem

för något jag inte visste om

tack så mycket för din snällhet det uppskattas
 
ANNONS