Annons

Allt om digitalfoto söker journalist!

Produkter
(logga in för att koppla)
Precis, här på forumet verkar världens bästa journalister och fotografer tillbringa all sin tid...! :-D

Dags att backa upp svadan med lite verkstad...?!

Oj.

För att klargöra:

Med mitt tidigare inlägg ville jag bara göra er uppmärksamma på annonsen här till höger. :)

Äsch.

Vem tror ni skulle passa till jobbet?

Hackat och hackat, den är väl ändå den bästa av dom digitalfototidningar som finns.

Vad jag sett har den blivit bättre och bättre.

Ge den lika många år som FOTO haft så blir det nog bra.

Lovisa_J skrev:
Vem tror ni skulle passa till jobbet?

Kim Wallung kanske kan jobba mindre på posten och börja skriva tester stället..? Han har ju läst några tester i sina dar och brukar ha rätt bra koll på vad som händer i den digitala världen.

/Pontus

Damocles skrev:
Hackat och hackat, den är väl ändå den bästa av dom digitalfototidningar som finns.

Vad jag sett har den blivit bättre och bättre.

Ge den lika många år som FOTO haft så blir det nog bra.

heh :) Svensk då kanske, men det säger väll inte så mycket. Den är tråkig och har allmänt innehåll tycker jag. Jag läser Digital Photographer, Outdoor photografer (som har stora delar digitalt) Digital Camera

den första är en amerikansk tidning, de två andra engelska. Den första är grymt bra, en av de bästa fototidningar jag har sett. Vänder sig lite till de som fotar mycket, digitalfoto är ungefär för de som fotar släkten och hunden, iaf det intrycket jag har fått..

/Martin

Det står "Tjänsten är för närvarande halvtid, och du arbetar i vårt kontor i centrala Stockholm."

Det borde väl begränsa vilka som kan söka tjänsten ganska radikalt, eller?

Av de tre digitalfototidningar som finns f n så tycker jag att just DIGITALFOTO har gått från totalt fiasko till en riktigt skaplig produkt... det känns som att den eller digitalfoto är den som borde få leva kvar. Framförallt tycker jag om de svenska inslagen i DIGITALFOTO, de övriga känns rätt mycket översatta rakt av...

DigitalFoto känns onödig... kanske blir det den första att stryka på foten. Eller så tycker "marknaden" helt annorlunda...

Det känns faktiskt som om varje sån här tidning har tappat allt sinne av vad som kan vara intressant för marknaden.

Ska de hålla på i samma spår som nu kommer de snart att få bara ha halvtidsanställda på tidningarna.

Jaja, lycka till.
För den den som nu får jobbet.

Pongu skrev:
Kim Wallung kanske kan jobba mindre på posten och börja skriva tester stället..? Han har ju läst några tester i sina dar och brukar ha rätt bra koll på vad som händer i den digitala världen.

/Pontus
Tack för förtroendet.

ANNONS
Götaplatsens Foto