Annons

annorlunda naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ojojoj! "Wow" var ordet som slank ur munnen när man insåg vad det egentligen var man tittade på! =)

Den här var ju hur häftig som helst. Jag var först bara imponerad, sedan... ja, riktigt häftig. Det är ju det här som skiljer en bra bild från en kanonbra bild.

haha detsamma tänkte jag! Bara en massa kameler, fick titta ett par gånger innan jag fattade att det var skuggor och sen hitta kamelerna! En underbar bild! Det gäller inte att avfärda en bild förren man har tittat riktigt noga alltså *S* / mvh Pia

Oavsett vem som var först så tycker jag att Steinmetz renodlar bildidén bäst, även om Bertrand har skönare färger och att det finns en estetisk poäng med att skuggorna "dansar" över sanddynerna. Ävne om jag tycker Bertrands bild är vackrare tycker jag att Steinmetz bild är coolare!

/Peter

det jag finner lustigt är att national geographic inte ser skillnad på en kamel och en dromedar. kanske inte dom som skrivit texten men ändå.

Gustavus skrev:
det jag finner lustigt är att national geographic inte ser skillnad på en kamel och en dromedar. kanske inte dom som skrivit texten men ändå.

I engelskan görs i allmänhet ingen skillnad mellan kamel och dromedar, båda benämns "camel".

ANNONS
Götaplatsens Foto