Annons

ARRGH, Vill kunna redigera bildkommentarer!

Produkter
(logga in för att koppla)

Mattsen

Aktiv medlem
Ursäkta att jag SKRIKER, men vad har hänt??
Nästan alltid skriver jag en bildkommentar, postar den och hittar stavfel, eller ändringar jag vill göra. Nu går inte det! Meningen?

Det är i alla fall ingen beslutad restriktion att man inte skall kunna redigera, jag skall ta en titt på vad som hänt vid tillfälle.

Man kan väl leva med något stavfel hit och dit. Det som däremot är viktigt, är ju att tänka efter före..... man kommenterar. Plus, att inte kunna redigera i efterhand, ställer ju större krav på "rätt från början" och man väljer ju själv när man väljer att registrera.... Bra som det är! Kvaliteten är upp till Oss!!! :) Mvh, Peter-L

Peter-L skrev:
Man kan väl leva med något stavfel hit och dit.

Visst, men det är i första hand inte stafvel handlar om...

Utan att man är för snabb med att skicka iväg kommentarer, man kommer åt den av "misstag" etc.

Man kommer på något när man en sista gång kikar på bilden efter att ha lämnat kommentaren. Att kunna redigera en stund efteråt är inte bara till för min egen del utan oxå för den som tar emot min kommentar, som då får en bättre kommentarm kanske kompletterad ytterligare.

Som sagt så skall redigeringsmöjligheterna finnas, men vi har inte haft tid att titta på det. Kan inte utlova något denna vecka, men det är inte bortglömt.

Lyfter upp denna för jag skulle önska att tiden man kan redigera en kommentar, inlägg i forumet eller vad som helst skulle kunna vara längre, t.o.m. oändligt. Har hänt att man gjort bort sig i nåt inlägg, hittat både stavfel och sakfel för sent, och när man sen vill fixa till det går det inte längre.

Jag är medlem på ett forum för basister där det kommer till en text "senast redigerad av [användarnamn, datum&klockslag]" med möjlighet att också skriva en förklaring till varför man redigerat inlägget. Skulle man kunna införa samma sak här?

ANNONS
Götaplatsens Foto