Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bästa AA-batterier oaktat pris?
- Trådstartare bengt-re
- Start datum
ErlandH
Aktiv medlem
perstromgren
Aktiv medlem
Enligt test är det Duracell och Energizer som är bäst bland "vanliga" batterier.
Korrekt, men det är värt att notera att det inte är speciellt stor skillnad mellan de dyra batterierna och de riktigt billiga. De sista mh kostar schaber!
Per.
ErlandH
Aktiv medlem
Helt riktigt, men ointressant eftersom TS efterfrågade "bästa AA-batterier oaktat pris".Korrekt, men det är värt att notera att det inte är speciellt stor skillnad mellan de dyra batterierna och de riktigt billiga.
SmåbildsJohn
Avslutat medlemskap
Energizer Ultimate Lithium...men man ska veta om att 1.5V AA håller 1.8V nya, inte alltid bra.
/John
/John
bengt-re
Aktiv medlem
Enligt test är det Duracell och Energizer som är bäst bland "vanliga" batterier. Men nu finns det ju också batterier med lithiumteknologi i vanligt AA-format. Vad jag förstår är de mycket bättre, inte minst om det är kallt. Men kostar också mer än dubbelt så mycket som de bästa alkaliska.
Aha, men då skall jag testa dem!
tackar för engagemanget!
ErlandH
Aktiv medlem
Själv har jag inte haft anledning att använda lithiumvarianten, men det verkar som om både Bo och John testat dem med bra resultat.Aha, men då skall jag testa dem!