Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bästa möjliga a4 skrivaren
- Trådstartare RG
- Start datum
keckax
Aktiv medlem
Lite trist att det inte finns några renodlade a4 skrivare som är bra. Någon taskig skanner klarar jag mig utan.
Nog finns det massor av bra A4-skrivare där ute väl?
Tex Canon har väl ett antal...
/K
stefohl
Aktiv medlem
Sett att canons mx7600 har lucia bläck så den skulle nog funka bra för julbilder.
Skämt åsido men mx7600 verkar ju ha samma slags bläck som pro 9500 så den borde väl var bra?
Det är inte samma bläck i dessa skrivare.
keckax
Aktiv medlem
Hmm annars har jag en A3+ -skrivare jag ska kast.. Öhh sälja. HP pro 9180. Kan det va nåt?
8st pigmentpatroner, varav 3st gråsvarta. Skriver ut makalösa svartvita bilder. Naturligtvis är den lika bra på färg.
Det är bara det att en omgång patroner kostar 2400kr! Suck..! Visserligen räcker dom till ganska många utskrifter, men när dom är tomma så blir det dyrt
/K
8st pigmentpatroner, varav 3st gråsvarta. Skriver ut makalösa svartvita bilder. Naturligtvis är den lika bra på färg.
Det är bara det att en omgång patroner kostar 2400kr! Suck..! Visserligen räcker dom till ganska många utskrifter, men när dom är tomma så blir det dyrt
/K
AFJ
Aktiv medlem
Lite trist att det inte finns några renodlade a4 skrivare som är bra. Någon taskig skanner klarar jag mig utan.
?
Jag har haft Canons A4-skrivare, nu har jag en kombinerad skrivare/scanner och den funkar precis lika bra. Skrivarverket är detsamma som på de renodlade skrivarna och scannerfunktionen behöver man ju inte använda om man inte vill (men praktiskt med en enkel kopieringsapparat för den gången per år man behöver göra en kopia).
Resultatet för foton blir nästan lika bra som från min Canon pro 9000 trots att de har färre antal färgpatroner.
Mvh
Anders
RG
Avslutat medlemskap
Vart en canon ip 4500 i julklapp och jag är väldigt nöjd med den, var väldigt röd i början men efter ha dragit ner magentan lite så blir bilderna väldigt fina. Den är snabb, att skriva ut 10x15 går på ett kick och a4 tar naturligtvis lite längre tid men det får man ta. Är lite förvånad över hur pass fina de svartvita bilderna blir trots endast en svart patron. Och det bästa av allt den klarar av att skriva ut dubbelsidigt automatiskt älskar den funktionen.