Annons

Beg. pris på Ef 90-300/4-5.6 DC?

Produkter
(logga in för att koppla)

mange78

Aktiv medlem
Ja, vad kan man ta för ett beggat Ef 90-300/4-5.6 DC. Alltså detta

Det är köpt i Juli-04 och knappt använt. Har kollat runt på nätet men inte hittat nån vägledning. Kan 1000 spänn vara ett skäligt pris?

Hej!

Mer än 1000kr tror jag inte att du får. Det bästa sättet att få ett bra pris är att lägga ut en auktion på tradera. Ofta betalar folk där mer än vad du skulle fått på tex blocket.

MVH UFfe

Ok, jag vet att en sån här fråga kanske kan kännas aningen onödig, det är upp till var och en, det beror på skick och allt det där...

Men, jag hittar verkligen inga begagnade på nätet och har aldrig sålt objektiv förut, så jag har ingen aning om hur mycket en glugg tappar som dessutom är relativt billig från början.

Man kan inte se på nåt sätt att den är använd, det är skicket på den.

Bjelkengren skrev:
Hej!

Mer än 1000kr tror jag inte att du får. Det bästa sättet att få ett bra pris är att lägga ut en auktion på tradera. Ofta betalar folk där mer än vad du skulle fått på tex blocket.

MVH UFfe

Tack för ditt svar. Jag har en köpare som bjudit 1000 spänn. Kanske borde köra på det då?

Då tycker jag att du ska vara snäll och sälja den till henne för 1000kr. Varken hon eller du blir lurad då.

MVH Uffe

ANNONS