Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Begagnad digital
- Trådstartare Merlin
- Start datum
Merlin
Aktiv medlem
Re: 20D
Jo det bästa vore ju att få tag på ett nytt exemplar, men det är ju inte det lättaste. Dessutom ligger min budget på ca 7.000:-
bracilien skrev:
Varför inte ringa o fråga scandinavian photo AB.
Jag köpte ett nytt paket med objektiv + tillbehör
för 9750:-. De tyckte jag var ett bra pris, o då är allting nytt. Ha de gott.L.L.
bracilien
Avslutat medlemskap
Jag tycker du ska ringa runt o höra efter 20D.
Sen finns ju tradera o blocket + mer därtill,
Men var mycket försiktig så du inte blir blåst.
Jag blev de, men de e en annan historia.
Hoppas andra ger dig råd om 20D. min är ganska ny + att jag är ny i gamet med digitalt.
Hoppas allt går bra, o du blir nöjd. L.L.
Hoppas andra ger dig råd om 20D. min är ganska ny + att jag är ny i gamet med digitalt.
Highweiss
Aktiv medlem
Merlin skrev:
Hej
Har planer att så småningom köpa en 20d, men ville bara veta om det är nåt särskilt man bör se upp med när det gäller beg. digitalt. Jag menar det är ju lite känsligare hus än de analoga.
Vad säger ni? Är det nåt särskilt jag behöver ha i bakhuvet...?
Kan vara bra att kolla antalet exponeringar - det du behöver är en bild tagen med den kamera du överväger att köpa (ta med eget minneskort till butiken/försäljaren). Utgående från filen får du reda på hur många exponeringar kameran gått (leta i forumen hur man gör, minns inte på rak arm).
Hur många exponeringar som är "acceptabelt" är sen förstås en annan fråga - det har också diskuterats i forumen!
/Andreas
Merlin
Aktiv medlem
När köpte du din? På scandinavians hemsida så finns ju den modellen inte med i sortimentet. Men de kanske har den trots att de inte "skyltar" med det?bracilien skrev:
Jag tycker du ska ringa runt o höra efter 20D.
/Stefan