Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Behövs det så mycket?

Produkter
(logga in för att koppla)

larsborg

Aktiv medlem
Nej, Niclas, inte alls!
Inläggen kommer inte rakt efter varandra, då många hinner skriva sina inlägg, när andra, liksom jag, håller på med författandet!
Sätta folk på plats, skriver Du?
Här används bara smilet, av mig för att jag tycker ett inlägg är mycket bra, håller med i åsikterna, till en del, ibland ger jag min syn på det hela.
Ingenting annat, bara min åsikt, ordet är ju fritt.
Nu vågar jag inte längre använda "smile face", kan ju missuppfattas.

God Jul och Gott Nytt Foto År
Lasse
 

Niclasfoto

Avslutat medlemskap
larsborg skrev:
Nej, Niclas, inte alls!
Inläggen kommer inte rakt efter varandra, då många hinner skriva sina inlägg, när andra, liksom jag, håller på med författandet!
Sätta folk på plats, skriver Du?
God Jul och Gott Nytt Foto År
Lasse
Jojojo det förstår ju jag också, att inte allt kommer efter varandra,,, Jag tror vi droppar temat om att "sätta på plats", jag orkar inte den just nu, då inte pointen framgick direkt.

Jag tror nog vi är bra eniga hur som helst.

Godu Jul!
Mvh Niclas,

Ps, Bara Smila på du Lars, säkert bara jag som tolkar snett,ibland.
 

Graal

Avslutat medlemskap
Apropå min utmaning tidigare i diskussionen har jag nu kopierat några bilder tagna med min Agfa Isola II och lagt in dom i albumet "GAMLA KAMEROR - NYA BILDER". Kameran är mycket enkel och tillverkad kring 1960. Bilderna är kopierade i stort sett rakt av med ett minimum av skuggning/efterbelysning. Har funderingar på att arbeta lite mera med bl.a dessa bilder för att göra dem intressantare och mera uttrycksfulla och återkommer i så fall med senare versioner, men nu får ni nöja er med dessa.
 
ANNONS