Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

beställa från tyskland

Produkter
(logga in för att koppla)

aloha

Aktiv medlem
kommer att beställa min Mark II N från Tyskland. Var ska man beställa? ac-foto eller? Har ni några tips?
Tack

/Mat

AC-foto har jag i alla fall bra erfarenheter ifrån. De brukar ha det mesta hemma, har bra priser och levererar snabbt. Jag har införskaffat dem flesta av mina fotoprylar därifrån och inte haft några problem alls. Rekommenderas alltså även om det säkert finns andra som också är bra.

Har själv också bara positiva erfarenheter av AC-foto. Råkade ut för missödet att det råkade bli fel adress på mitt paket. Mailade till kundtjänst och fick svar inom en timme. De ordnade snabbt om leveransadressen och jag fick mitt objektiv en dag senare. Enda kruxet är att de använde UPS för leverans och de levererar någon gång under dagen, när gick inte att bestämma. Fick då leverera paketet till arbetet i stället. Kanske har detta ändrats eller det går att få olika alternativ. Men som sagt, AC-foto får chansen fler gånger om man kan spara en slant.

/Gunnar

Ac-foto eller technikdirekt?

Jag har positiva erfarenheter från technikdirekt. Har dock en tysktalande sambo vilket bidrog till snabbare leveranser (tror jag). Dock fick jag ändå vänta ca 1 månad på mina Canon prylar...

Hur är det med Ac-foto? Ser man om de har grejorna hemma?

ANNONS
Götaplatsens Foto