Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Betraktade bilder visas dubbelt?

Produkter
(logga in för att koppla)

holmbo

Aktiv medlem
Dom senaste dagarna visas alltid samma bild två ggr i rad i "Senast betraktade bilder". Det är ganska osannolikt att så är fallet. Är det ett känt problem?

//Lars

Detta har jag också noterat. Men det är inte alltid, däremot oftast. Dubbelklick till bilden?

Och den läggs bland "senast betraktade bilder" även om det är jag själv som tittar på min egen bild.

Det har inte hänt mig. Så här ser det i alla fall ut. Alltid samma klockslag på "paren"

//Lars

Bilagor

• dubbelklick.jpg
    dubbelklick.jpg
    19.3 KB · Visningar: 104
Det har inte hänt mig. Så här ser det i alla fall ut. Alltid samma klockslag på "paren"

//Lars

Likadant har jag också börjat märka de senaste veckorna.
När någon tittar på en bild, så blir det dubbel bildtext, istället för en rad.
När jag själv tittar på bilden, så blir det en gång, vilket inte borde markeras alls.
Då blir den informationen helt värdelös. MYCKET RETFULLT.
/Reimer

Senast ändrad:
Problemet med dubbelräkningar fortsätter för mig. Jag har också märkt att mina egna "tittningar" räknas, även när man är inloggad. Är man inte inloggad kan det väl bli så.

Har inte David, Christer eller någon annan på Fotosidan uppmärksammat det här?

//Lars

ANNONS
Götaplatsens Foto