Annons

Bg-e3

Produkter
(logga in för att koppla)

marten_p

Aktiv medlem
Är det någon som vet om BG-E3 går att få tag i hos någon av de svenska handlarna? Snackade med Cyberphoto igår som meddelade att om jag inte står i kö redan så kommer greppet tidigast under vintern(!?).

Har kollat alla handlare som jag har koll på, utan framgång. Någon som sitter inne med mer info?

Kolla med komplett.se, jag köpte mitt där för nån vecka sen. Ser att de inte har några i lager just nu men de ska komma in till veckan enligt webshopen.

Det kanske inte är så svindlande snabb åtgång på dem på en site som är mest riktad mot datorprylar.

Läste tidigare om nån som hade problem med det oxå. Som tydligen liknade problemen som fanns till 20d:s grepp...

Nån som vet hur det ligger till? Är det många som köpt greppet i Sverige? Har knappt sett det i lager nånstans än...

Jag har köpt en och jag är nöjd. 350d blir en helt annan kamera, framför allt med långa objektiv. Så här långt inga problem, och ett j-a bra grepp! Vad jag förstått så de problem som finns med 20d finns inte på 350d.
Håkan

Håkan Erlandsson skrev:
Jag har köpt en och jag är nöjd. 350d blir en helt annan kamera, framför allt med långa objektiv. Så här långt inga problem, och ett j-a bra grepp! Vad jag förstått så de problem som finns med 20d finns inte på 350d.
Håkan

Och de problem som finns med 20D skall inte heller finnas numera eftersom de gjort om dessa

ANNONS
Götaplatsens Foto