Annons

Bild med flest kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tänkte det bara vore intressant att veta vilken bild på fotosidan som fått flest kommentarer någonsin. Någon som har en aning om vilken bild det skulle kunna vara?
Den borde ju minst sagt vara något utöver det vanliga eftersom så många valt att kommentera den.

jag ser endast ett " blekt " likhetstecken
med bra bild/ flest kommentarer

då denna siffra helt klart störs av vissa "ryggdunks- líknande kommenantar-kartellbildningar " var huvudsakliga syfte är att frambringa
en 7 helvetes massa blaha kommentarer
som egentligen inte alls vidgar fotografens syn på sitt fotande

och tex min tid är alldeles för dyrbar för sådant

kanske vore titt- besöksiffran sanningsenligare......men inte vid sensuella bilder,,,,,,,,,,,,hahaa,,,,,,påminner mig om min bild med den nakna skyltdockan som också blev jätte ,,,,,,,,,,,bet....-ttitatt,..........

hound skrev:

Bra bild får oftast många kommentarer......
Bild med många kommentarer är dock inte alltid bra bild.

Håller med dig.....

Ryggdunksliknande kommentarer är okej om fotografen förtjänar det, men så meningslöst om det är endast för att smöra.

hound skrev:

då denna siffra helt klart störs av vissa "ryggdunks- líknande kommenantar-kartellbildningar " var huvudsakliga syfte är att frambringa
en 7 helvetes massa blaha kommentarer
som egentligen inte alls vidgar fotografens syn på sitt fotande

och tex min tid är alldeles för dyrbar för sådant

kanske vore titt- besöksiffran sanningsenligare......men inte vid sensuella bilder,,,,,,,,,,,,hahaa,,,,,,påminner mig om min bild med den nakna skyltdockan som också blev jätte ,,,,,,,,,,,bet....-ttitatt,..........

Nja, vet inte om besökssiffran är mer sanningsenlig. Uppenbarligen finns det ett stort intresse av att titta på bilder som innehåller nakna modeller... :)

http://www.fotosidan.se/gallery/lis...on=&sort=viewcount+desc&maxrows=100&limit=100

Däremot finns det ju andra sätt att sortera bilder på söksidan. Detta resultat får man om man söker på bilder som blivit betygsatta fler än 10 ggr och har högre än 4.5 i snittbetyg:

http://www.fotosidan.se/gallery/lis...cation=&sort=ptime+desc&maxrows=100&limit=100

I dom sökningarna finns det förvisso många guldkorn men också många bilder jag känner total likgiltighet inför. Anmärkningsvärt tycker jag det är att bilder på allehanda kryp (och andra macrobilder) upptar en relativt stor andel av bilderna. Många är förvisso snygga men känns stereotypa och jag får lite känslan av de där gamla sammets- och pappersplanscherna med solnedgångsmotiv och omslingrande par när jag ser en del av bilderna. Det blir helt enkelt lite för sliskigt för min smak.

David

ANNONS
Götaplatsens Foto