Annons

Bilden för liten+penselproblem

Produkter
(logga in för att koppla)

bågenheim

Aktiv medlem
En kompis sitter och försöker få CS3 att göra som han vill. Helt plötsligt så öppnas bilderna i en mycket lite storlek på skärmen, typ 1x2 cm. Har innan öppnats upp i "normal" storlek. Sedan har ringen som markerar penselns storlek förvandlats till en pensel och går inte att återställa.

Med hopp om snabbt svar!

Mvh Niclas

Tror jag det!

Men varken polarn eller jag har någon, utan hoppades att någon vänlig själ som råkat på samma problem kunde dela med sig av sin erfarenhet.

Mvh Niclas

Edit,,, preferences,, cursors, där ställer du in penseln
prova att dubbelklicka på handen i verktygspaletten när du har en bild öppen

Ingen manual

bågenheim skrev:
Men varken polarn eller jag har någon, utan hoppades att någon vänlig själ som råkat på samma problem kunde dela med sig av sin erfarenhet.

Mvh Niclas
Konstigt!?. Det får man väl när man köper programmet

Är det inte bara att ladda ner den då? :p Trodde man fick tillgång till den i efterhand med om man har köpt programmet.

Varför inte bara försöka hjälpa till? Det är väl det som forumet är till för och inte en massa dumma kommentarer!!!

vaktis100 skrev:
Varför inte bara försöka hjälpa till? Det är väl det som forumet är till för och inte en massa dumma kommentarer!!!

Är väl inte dumt att rekommendera manualen? Är väl det första stället man ska vända sig för att lära sig saker?

Nej, men vi kan ju fråga oss hur två personer kan köpa ett program för en drös pengar och inte ha en manual?

Ojojojoj

Det är mitt fel alltihop det här att tråden spårade ur. Jag skulle låtit bli min näbbiga kommentar igår kväll.

Hur går det med penseln och bilden då?

ANNONS