Håkan Bråkan
Aktiv medlem
Nu säljer Fotokungen 7d för 14 490 kr och 5d Mk II för 19 990 kr, demoex med full garanti. Bra deal skulle jag vilja påstå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sugen på ett 50D hus. Är 7990:- ett bra pris? Antal exponeringar okänt men grejorna ser nya ut säger de. Jag får 1 års garanti som vanligt på Canon.
Bra affär?
Var det verkligen nödvändigt att skriva det där? På eftermiddagspromenaden styrde nån osynlig kraft mina steg mot Kocksgatan -- och plötsligt var jag nästan 16000 kr fattigare...Nu säljer Fotokungen 7d för 14 490 kr och 5d Mk II för 19 990 kr, demoex med full garanti. Bra deal skulle jag vilja påstå.
Var det verkligen nödvändigt att skriva det där? På eftermiddagspromenaden styrde nån osynlig kraft mina steg mot Kocksgatan -- och plötsligt var jag nästan 16000 kr fattigare...
;-)
(Min 7D ger för övrigt ett väldigt oanvänt intryck. Inga fettfläckar på displayen, batteriet fortfarande förseglat. Fast nån manual fanns inte, dyker förhoppningsvis upp nästa vecka. Får läsa på datorn så länge.)
Jo, det är en känd taktik. Själv dröjde jag till 14-tiden innan jag gick dit, men det hjälpte inte -- det fanns kameror kvar. Viss risk att det var några ex kvar även när de stängde i dag, så akta dig för Södermalm på måndag...Jag tipsar om det här och sen säljs de innan jag fattar något dumt köpbeslut.