Annons

Blev det några fotoprylar i julklapp?

Produkter
(logga in för att koppla)

Blev det några fotoprylar i julklapp?

  • Ja

    Röster: 225 42.1%
  • Nej

    Röster: 288 53.8%
  • Annat, se nedan

    Röster: 22 4.1%

  • Totala väljare
    535
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dovearea

Avslutat medlemskap
Det beror på hur man ser det. Fick massor med pengar i julklapp vilket resulterade i att jag och frugan köpte oss en Kodak DC 280 digitalkamera.
 

Puh

Aktiv medlem
Sigma telekonvertor 2X

Sigma telekonvertor 2X till mitt Sigma 70-200/2.8 och Terjes "NATUREN som fotomotiv".
 

Roller

Medlem
En ny hobby

Japp...

...tomten (jag själv) gav mig en ny hobby i form av min första systemkamera i form av en Dynax 5 och en årsprenumeration på FOTO.

Jag hälsar dig, du (bild-)sköna nya värld.
 
Fotoböcker?

Jag fick två böcker av min sambo i julklapp! Båda böckerna måste nog anses vara böcker grundade på den fotografiska konsten; Peter Gerdehags fantastiska bok "Bygden där vinden vände" samt "Hans livs bilder - Lennart Nilsson" = världsklass!!

/Errka
 

majja

Aktiv medlem
roligare att ge...

Jag fick inga fotoprylar i julklapp, men jag gav min sambo en digitalkamera och ett fotoalbum där han kan sätta in sina förstoringar.
Han blev glad för albumet men minen han hade när han öppnade paketet med digitalkameran är obeskrivlig.
Min sambo fick också "stora fotoboken" av mina föräldrar (på min inrådan).
 

adsten

Aktiv medlem
I Tomtens säck fanns en Olympus C-5050 till mig. En betydligt mindre kamera än min F4. Nu klarar sig nog min axel ett tag till ;-)

Hälsningar

Mats Adsten
 

supersnuttan

Avslutat medlemskap
Jag fick en Canon EOS 300V av mig själv, samt lite andra prylar. Sedan fick jag ett stativ och fotoalbum. Jag är supernöjd!!!
 

ivve

Medlem
Jag fick minsann en diaprojektor, äntligen.
Jag hade verkligen börjat bli less på allt
lupp-kollande. =)

Så nu hoppas jag på en projektionsduk i
födelsedagspresent =)
 

oskila

Aktiv medlem
Var i thailand på scoutläger, så jag fick köpa mina julklappar själv. Sålunda fick jag en Canon EOS 300 (eftersom min stackars Canon FTb började trilla i bitar av värmen), Tamrons nya 28-300 objektiv, samt en fin bok om Ansel Adams. Allt till det facila priset av 7200 kronor (36000 baht i runda slängar)
 

Abraur

Guest
En F90X samt en Tamrac ryggsäck.
Rymmer 7 kilo fotoutrustning samt lite mat och kläder.
Tack tomten.
-Anders
 

roypeter

Aktiv medlem
En diaskanner a la Minolta Dual Scan II blev det. När jag lärt mig den ordentligt ska jag börja ladda upp bilder...
 

Taiga

Aktiv medlem
Ja kan ni tänka er att Fuji hade ställt en hel lastpall med film utanför mitt hus på julaftons morgon :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS