Annons

Bra fotoklubb i Göteborg ??

Produkter
(logga in för att koppla)

Sidni

Aktiv medlem
Hallå där !

Jag kommer antagligen få ett nytt jobb i Göteborg. Så det blir en flytt från Skåne.
Jag skulle väldigt gärna vilja hitta nya vänner med liknande intresse så jag tänkte gå med någon form av fotoklubb i Göteborg. Har någon nått att rekommendera ? Blir tacksam för svar.

Hej Anders!

Jag är medlem i Fotografiska Föreningen i Göteborg här är det många som är sugna på digitalfoto. Många har även börjat testa digitalt parallellt med traditionellt foto så någon som är hel digital är mycket välkommen. Intresset att lära är stort och det dröjer nog inte länge förrän många av de nuvarande medlemmarna går över till digitalt. Då och då har vi ersatt diaprojektorn med videoprojektor och bl.a. visat digitalt bildspel. Läs vårt program på www.fotografiska.org och kom gärna och testa oss under våren.

/Göran Kvick Kassör FFG

Senast ändrad:
Hej!
Jag är också medlem i Fotografiska Föreningen i Göteborg och är idag digital til 75%. Snart uppe i 95%.

Det finns några som är digitala i klubben vi blir allt fler. Det är kul om vi blir fler som kan sporra och tipsa varandra i den nya världen av ettor och nollor.

Sandra, kom gärna till FFG och visa upp några av dina bröllopsbilder från i somras. Lite nyfiken på hur de blev.

mvh Mattias

Vi i FK Pan välkomnar naturligtvis också digitala fotografer. Inom klubben finns sedan flera år "Digitalgruppen", en slags studiecirkel i digital bildhantering, Photoshop m.m. Klubben äger också en A3-bläckstråleskrivare och två scannrar som medlemmarna kan använda för digitala övningar.

Tackar !

Hej !

Tackar för alla tips om klubbar. Ska kika på hemsidorna o ringa runder och se vilken jag tycker verkar vara bäst.

Hej Sandra!

Vet inte om om du flyttat till göteborg ännu, men om du gjort det så är du välkommen att komma på Fotografiska föreningens månadsmöte på torsdag 24/2.

Fotografen och författaren Ulf Sjöstedt, som för övrigt är medlem i klubben, kommer att hålla ett föredrag på temat inspiration.

Programmet med tid och plats hittar du på vår hemsida:
www.fotografiska.org

mvh Mattias

ANNONS
Götaplatsens Foto