Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Bra skrivare med bäst ekonomi för A4?
- Trådstartare Lövet
- Start datum
Mankan G
Aktiv medlem
Jag har en Canon IP4200 vilken idag motsvaras av IP4300 eller IP4500. Utskriftskvaliteten är kanon
och den kostar för ett foto i högsta kvaliteten på en utfallande A4 ganska precis 10,50 kr i bläckkostnad. En 10 x 15 är ju i stort 25% av en A4 så drygt 2,50 i bläckkostnad borde vara rimligt.....
Jag har bokfört alla mina utskrifter och är uppe på 1000+ så summan borde stämma. Till denna summa måste du lägga till papperskostnaden men den varierar ju beroende på fabrikat. Själv använder jag uteslutande Ilford Gallerie
Vad andra maskiner kostar har jag inte en aning om. Det jag kan säga om min Canonprinter är att den ger finfina utskrifter, har separata bläckpatroner för varje färg och jag har inte haft ett enda driftsproblem såsom igensatta munstycken eller annat vare sig med denna printer eller min förra Canon S830D. Varma rekommendationer således om nu driftskostnaden faller dig i smaken.
Jag har bokfört alla mina utskrifter och är uppe på 1000+ så summan borde stämma. Till denna summa måste du lägga till papperskostnaden men den varierar ju beroende på fabrikat. Själv använder jag uteslutande Ilford Gallerie
Vad andra maskiner kostar har jag inte en aning om. Det jag kan säga om min Canonprinter är att den ger finfina utskrifter, har separata bläckpatroner för varje färg och jag har inte haft ett enda driftsproblem såsom igensatta munstycken eller annat vare sig med denna printer eller min förra Canon S830D. Varma rekommendationer således om nu driftskostnaden faller dig i smaken.