Annons

Broby Grafiska

Produkter
(logga in för att koppla)

Hansson

Aktiv medlem
Hallå!
Har haft den goda tren att komma in på Broby grafiska utbildning "Fotografi/digital bild" och har själv glömt att jag sökt den och vet itne nått om skolan.
Undrar omd et är någon som har någon koll?
Vet någon nått om skolan och utbildningen?
Vore kul å veta.
Såg ju spännande ut på deras hemsida men man vill ju veta mer. hehe
Tack

Fotoutbildningen har jag ingen koll på men den grafiska utbildningen räknas nog bland de tre bästa i Sverige.

Skulle själv inte haft någonting emot att ha en examen från den skolan. Väger rätt tungt när man söker jobb i graf... branchen.

Jag menar alltså utbildningen i grafisk medieproduktion på eftergymnasial nivå.

Senast ändrad:
joo.
Utbildningarna verkar ju helt klart ge en klart bra grund att stå på.
men undrar ändå över fotoutbildningen. Om nån har större koll

Du får göra som jag hade gjort, kontakta skolan och be om adress till några tidigare elever, kontakta dem och fråga. Eller, se om skolan har en egen webbsida där tidigare elever håller kontakten.

Jag besökte skolan för ett antal år sedan då jag tänkte gå den grafiska utbildningen. Ang. fotoutbildningen vet jag inte mycket men skolan är mycket trevlig och åtminstone efter den grafiska utbildningen får de allra flesta jobb. Har du kollat in http://www.ideum.sunne.se/ och miljön runt Sunne? Jag garanterar att du inte lider brist på vackra fotomotiv iaf.
/Lotta

Hmmmm... Mipert, vilka är de andra två? *nyfiken*

Nu. jäklar, sitter Mipert i rävsaxen.

Svarar du på det här så drar du garanterat igång en diskussion som kommer att blockera fler än en server och blir en långbänk i klass med den stora "Canon eller Nikon"-frågan.
Snälla Mipert...svara inte.....!

mipert skrev:
...men den grafiska utbildningen räknas nog bland de tre bästa i Sverige...

Förlåt, jag menar naturligtvis att den räknas in bland de 96 bästa i Sverige. Skyller på HTMLfelsnisse.

(En räv som sitter kvar i saxen är inte mycket till räv.)

Ok.
Har altså förståt att dom har ett gott rykte, å sen är ju miljön vacker också. Men om man ska välja mellan dendär utbildningen eller dokumentär foto på Hola fhsk. Vad ska man då välja?

ANNONS
Götaplatsens Foto