Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Butiker i Uppsala
- Trådstartare RolandM
- Start datum
SmurfMolly
Aktiv medlem
tjing tjong roland!
Kan rekommendera uppsala fotokompani, de har rätt mycket prylar hemma och verkar ha koll på vad de pratar om. Inte för att jag har nån koll men du vet..
http://www.ufk.se/
Ligger i backen ner från carolina rediviva...fast på andra sidan ån.. =)
//Malin
Kan rekommendera uppsala fotokompani, de har rätt mycket prylar hemma och verkar ha koll på vad de pratar om. Inte för att jag har nån koll men du vet..
http://www.ufk.se/
Ligger i backen ner från carolina rediviva...fast på andra sidan ån.. =)
//Malin
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Uppsala fotokompani är också min favorit i stan
PMD
Aktiv medlem
Uppsala Fotokompani har andra redan rekommenderat, och jag håller med.
Allradio på Bangårdsgatan har åtminstone en säljare som är mycket kunnig och trevlig. Utbudet är väl ganska bra.
Dessutom finns det en Expert-butik vid Stora Torget som är sisådär och en lite mindre fotoaffär (som jag inte minns namnet på) på Kungsängsgatan precis invid Stora Torget.
Sen finns en ganska stor fotoaffär i hörnet av Draqarbrunnsgatan och Vaksalagatan. Den har bytt namn några gånger så jag vet inte vad den heter numera.
PD
Allradio på Bangårdsgatan har åtminstone en säljare som är mycket kunnig och trevlig. Utbudet är väl ganska bra.
Dessutom finns det en Expert-butik vid Stora Torget som är sisådär och en lite mindre fotoaffär (som jag inte minns namnet på) på Kungsängsgatan precis invid Stora Torget.
Sen finns en ganska stor fotoaffär i hörnet av Draqarbrunnsgatan och Vaksalagatan. Den har bytt namn några gånger så jag vet inte vad den heter numera.
PD
SmurfMolly
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Hoppas på fotovänligt väder i morgon.
Allt annat än det idag är en förbättring!
Glöm inte kolla in botaniska och engelska parken, det borde börja hända lite saker där nu...
SmurfMolly
Aktiv medlem
RolandM skrev:
Gott. Får snart hyra guide för att hitta till alla platser. Söker på kartan efter engelska Eparken. Botaniska har jag hittat. Antar att det är ljust mitt på dagen så man kan orientera sig utan pannlampa.
Synd att jag jobbar, annars hade du kunnat få hyra mig! Jag är lite fotosugen också.=)
dawen
Ny medlem
En ny fråga om typ samma sak...
Har inte så bra koll på gator osv där uppe men jag undrar om det finns någon fotobutik som ligger i närheten av vattentornet i Uppsala. Ska upp i närheten av det en snabbis idag och jobba och tänkte passa på och titta om jag kan hitta sigma 70-300 objektiv men har ingen bil. Någon av affärerna som ni redan har nämnt kanske ligger i närheten där... eller finns det nån annan som har hyffsade priser som ligge i närheten ( ett + är ju om ni vet om dom har börjar sälja sigma eller inte )
Har inte så bra koll på gator osv där uppe men jag undrar om det finns någon fotobutik som ligger i närheten av vattentornet i Uppsala. Ska upp i närheten av det en snabbis idag och jobba och tänkte passa på och titta om jag kan hitta sigma 70-300 objektiv men har ingen bil. Någon av affärerna som ni redan har nämnt kanske ligger i närheten där... eller finns det nån annan som har hyffsade priser som ligge i närheten ( ett + är ju om ni vet om dom har börjar sälja sigma eller inte )