Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

Canon 2x och 1,4x Converter

Produkter
(logga in för att koppla)

Simon_says91

Ny medlem
Har planerat att under första veckan i Juni åka ner till berlin. Läste då också för någon dag sen att även Världens största Passagerarplan kommer att besöka Berlin Tegel Airport. Undrar om någon vänlig själ har modet att låna ut en sådan till mig. Kan även betala en liten summa för denna om så önskas.

Tack på Förhand

Du har varit medlem i en dag här på Fotosidan och vill direkt låna dyra kameraprylar för liten ersättning, tror du verkligen på det själv? Du talar inte om vem du är eller var i landet du bor på din sida här. Och är väl inte en tråd på forumet du skall starta för det, du har ju redan flaggat för det på Annonsmarknaden. Prova Blocket istället.

Har planerat att under första veckan i Juni åka ner till berlin. Läste då också för någon dag sen att även Världens största Passagerarplan kommer att besöka Berlin Tegel Airport. Undrar om någon vänlig själ har modet att låna ut en sådan till mig. Kan även betala en liten summa för denna om så önskas.

Tack på Förhand

Ville låna en converter om ingen förstod de. Bori Sthlm och är 18 bast. Vet hur jag ska hanskas med grejerna så är ingen liten unge som kommer ta sönder något.

Ville låna en converter om ingen förstod de. Bori Sthlm och är 18 bast. Vet hur jag ska hanskas med grejerna så är ingen liten unge som kommer ta sönder något.

De menar nog eftersom de inte känner dig så känner de att risken att bli bestulen ganska hög.
Köp en begagnad extender och låna pengar av din föräldrar och sälj den efteråt.

liksom köper du en extender för 2500 kr så lär du kunna sälja den snabbt för 2000 kr.

Jag lånar inte ut till personer jag känner, rätt standard i Sverige tror jag.

/Stefan

En Airbus 380 är ju fruktansvärt stor. Då borde ju dina objektiv räcka rätt långt. Du har ju minst 135mm/2 om du efterfrågar Canon teleförlängare. 135 mm är ju inte så lite på en kamera med APS-C-kamera.

Du har nog rätt. Har ett litet skit sigma objektiv 70-300 det går att ta bra foton med om det är bra väder. Kommer även få låna Canon 55-250 mm f 3,5-4,5 räcker nog hoppas jag.

ANNONS
Götaplatsens Foto