Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digitalkamera - System

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej igen. Tack för ytterligare svar. Jag var idag till fotovideo och tittade runt lite, och fick känna (och testa ta bilder m.m) med K100D. Han som var där var mycket kunnig och berättade det mesta man undrade, mycket trevligt. Kan säga att den kameran känns riktigt bra, passar mina behov i alla fall.
Om inget händer innan så tror jag att jag satsar på en sådan kamera.

Tack för er som varit delaktiga i tråden och försökt hjälpa till, mycket uppskattat. Har ni fler tips eller liknande på vad man mer kan behöva (t ex solskydd mm så är det bara att posta på).
Tack =)
 
woicer skrev:
Hej igen. Tack för ytterligare svar. Jag var idag till fotovideo och tittade runt lite, och fick känna (och testa ta bilder m.m) med K100D. Han som var där var mycket kunnig och berättade det mesta man undrade, mycket trevligt. Kan säga att den kameran känns riktigt bra, passar mina behov i alla fall.
Om inget händer innan så tror jag att jag satsar på en sådan kamera.

Tack för er som varit delaktiga i tråden och försökt hjälpa till, mycket uppskattat. Har ni fler tips eller liknande på vad man mer kan behöva (t ex solskydd mm så är det bara att posta på).
Tack =)

Det ända du behöver är minneskort och en kameraväska. Sen är det bara att börja fota ;). Du kommer att ha mycket roligt med den kameran!
 
ANNONS