Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Canon 550ex, finns den att få tag på?
- Trådstartare Elajna
- Start datum
phk
Aktiv medlem
Elajna skrev:
Jag har hört att canon speedlite 550 ex ska vara en bra blixt men finns den att få tag på fortfarande? annars skulle jag vara jättetacksam för andra tips på inte för dyra blixtar, som funkar till en 350 d!
Ja, de förekommer lite då och då begagnat. Finns en just nu på blocket för 2000kr.
phk
Aktiv medlem
Elajna skrev:
är det sant! var precis inne o kollade men hittade inte..tror du att du kan länka?
http://www.blocket.se/search?q=550+ex+canon&caller=shl_s&l=0&city=0&category=0&where=3
Foto-Gabbe
Aktiv medlem
Jag hade nog satsat på Madeco's istället.
Helt nytt med garanti för 2750:- och enligt deras hemsida så finns det hemma.
Blocket utan betalgaranti... nej, knappast!
Jag har fått nog av åtalspapper m.m. sen jag blev blåst på Blocket i början av året.
Helt nytt med garanti för 2750:- och enligt deras hemsida så finns det hemma.
Blocket utan betalgaranti... nej, knappast!
Jag har fått nog av åtalspapper m.m. sen jag blev blåst på Blocket i början av året.
afe
Aktiv medlem
josef_k skrev:
nån som vet vad det är för skillnad mellan ez och ex? ser att 540Ez och 580EX kostar ungefär samma... funderar själv närmast på en 580ex...
540EZ är en gammal modell som inte fungerar på digitalkameror. På begagnatmarknaden borde den kosta betydligt mindre än en 580EX. (Det är bara blixtar med EX i beteckningen som fungerar på digitalkamerorna.)