Hej Alexander!
Ja, det är autolägen på både. AE-1 har bländarautomatik. A-1 har val bländare eller tidsautomatik.
Det finns oxå en AE-1 Program som har full auto (grön ruta)
Jag har alla; men av dessa är A-1 min baby. Mycket fin kamera som jag använder ofta.
Mvh Erik J
Visst är A-1:an en trevlig kamera, men bland FD-husen tycker jag nog att F-1:an är snäppet trevligare. Dessutom har jag haft två A-1r som pajjat för mig...
Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig
inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av
Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa
ett Plus-medlemskap.