Annons

Canon Eos 30D för 4999

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte dåligt! Bara att gratulera den som kan trotsa instinkten och gå emot trenden att köpa det senaste.

Jag han också knipa en, men det måste ha gått fort.Jag pratade med dom vid 11:30 och då hade dom 20-30 st kvar och vid 14:30 var dom slut. Ibland har man tur:)

Varför går de fortfarande att beställa egentligen? Slängde iväg en beställning och det gick bra även fast de inte hade någon kamera i lager, kommer jag inte kunna köpa kameran?

Tja, dom har väl kommit över ett billigt parti nånstans. Beställde en i morse, och nu är paketet på väg. Var för bra erbjudande för att inte köpa en...

Vet inte. Jag såg att dom hade några i lager igår kväll, och dom tog slut nån gång på eftermiddan. När beställde du din?

horton skrev:
Vet inte. Jag såg att dom hade några i lager igår kväll, och dom tog slut nån gång på eftermiddan. När beställde du din?

Vid 15-16-tiden idag skickade jag iväg beställningen. Fick ju en orderbekräftelse så jag borde ju få kameran? Dom kan väl inte makulera en order bara sådär?

Det finns säkert nån finstilt text där dom säger att dom reserverar sig för slutförsäljning, och då blir man väl utan, även om man får en orderbekräftelse. Själva leveransbekräftelsen fick jag inte förren vid 14-tiden, så om du har tur får du en... =)

Ja annars får du väl vänta på att det kommer ett rea-parti igen, och slå till snabbt som sjutton!

Man får väl bara gratulera alla som fick tag i en. Ett bättre köp får man leta efter.
Jag har en 20D (ganska lik 30D), en 5D och en 1D MKIIN. Visst finns det skillnader, inte minst i handhavandet men jag kan inte själv gissa vilken kamera jag använt när det kommer till en utksrift i A3 om det inte är en extremt hög ISO.
Ni har fått en kamera som kommer ge er många fantastiska bilder om ni inte faller för marknadsspöket.
Tekniksprånget mellan 30D och 40D är väldigt litet och syns inte i någon utskrift.
Nu får jag alla teknikfreaks efter mig så bäst att ducka.

Nu är kameran borttagen från hemsidan, men min order ligger kvar.... ser det ljust ut för mig eller?

Men min order ligger ju kvar?
De tar väl bort kameran från sidan för att ingen mer ska beställa?
Har iaf mailat dom nu så det är väl bara att hoppas på det bästa.

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick svaret
"Du hann precis beställa en kamera innan dom tok slut!Din kamera går med Posten i morgon, du vill då få ett mail med paketetskollinr, så du kan spåra och sedan hämta ut paketet."

ANNONS
Götaplatsens Foto