tobiasschroder
Aktiv medlem
Nästan 14 cm mellan botten av batterigreppet (BG-E3) till blixtskon.
Plusmedlemskap kostar 379 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Robin Gyllander skrev:
Trådskaparen har fått en 40D och 70-400 2,8 L is USM i julklapp så det e ingen ide att göra några mer inlägg i denna tråd tror jag.
Tjatar på päronen2HOT4U skrev:
dom som inte har fått då?
Jag menade EF 70-200 mm f/2,8 L IS USM.apersson850 skrev:
Det ska krökas i tid om det roligt ska bli, eller vad det nu heter.
Fast någon EF 70-400 mm f/2,8 L IS USM fick han nog inte, för sådana djur existerar inte, såvitt jag vet. Jag antar att det var ett feltryck?
Ja,det är jag.Men min morfar var ju proffsfotograf (mode,idé,tema-bilder) och fotade för många klädbutiker och tidnigar och så vidare.Verkligen att du gillar mina bilder,nu ska jag kolla på dina!2HOT4U skrev:
H*lvette Simon Larsson
är du bara 11år?
j*vligt fina bilder
när jag va 11 visste jag inte äns vad kamera va
mow skrev:
Har hört talas om att en Canon eos 450d kommer ut den 24 Januari 2008 http://expressenfoto.feber.se/feber/art/30056/1/
Och tror ni att den kommer vara fylld med nya saker?För jag hade tänkt att köpa mig en Canon eos 400d men nu fick jag reda på att 450d skulle komma ut,då jag började funderara på vilken av dem jag skulle ta,vilken tycker ni?Vad tror ni 450d kommer kosta när den kommer ut?
Och hur långt tid tar det att frakta hem en kamera från internet? (eller kommer den redan den 24 Januari börja säljas på t e x Elgiganten?)
OBS:Visste inte om jag skulle lägga tråden i köpråd eller canonkameror,förlåt.
apersson850 skrev:
Tänk på att en 400D, eller motsvarande, är liten. Den går bra tillsammans med de billigaste och plastigaste objektiven, men även med en normalzoom av lite bättre sort ger kombinationen en konstig viktfördelning.
Få se om jag kan visa vad jag menar här:
400D med EF-S 17-55 f/2,8